L'alumna Silvia Estall ha estat becada pel programa ERASMUS +

Sílvia Estall, alumna del CFGS de Disseny i edició de publicacions impreses i multimèdia, ha estat becada pel programa ERASMUS +.

Sílvia ha iniciat la seva estada de mobilitat en pràctiques de durada de dos mesos a l’empresa Garnier Studios, empresa dedicada a la fotografia publicitària ubicada Saint Herblain (França).

Agraïm a la tutora de l’empresa, Ludivine Beauperin, i a la coordinadora de mobilitat del nostre centre de referència Lycée Polyvalent Joubert- Maillard de Ancenis, Agnés Gattuso, per donar aquesta oportunitat de formació tan a nivell professional així com la de viure aquesta experiència de creixement personal al nostre alumnat.

Sílvia et desitgem molta sort en aquesta nova aventura!!

Institut Esteve Terradas I Illa

C/. Bonavista 70
Cornellà del Llobregat
08940 (Barcelona)