Activitats Extraescolars Esportives

L'Associació Esportiva de l'Institut Esteve Terradas organitza activitats esportives dirigides a fomentar l'esport al nostre centre.

Estan destinades als alumnes d'ESO que vulguin practicar esport fora de l'horari escolar i/o compartir una estona amb altres companys. Aquest curs realitzarem les següents activitats:

• Futbol (dimecres de 16 a 17.15h)

Per aquells alumn@s que vulguin jugar exclusivament a futbol. Farem partits amb altres Instituts.

• Multi-esport (dimecres de 16 a 17.15h)

Per aquells alumn@s aquells alumnes que vulguin fer una mica d'esports i activitat física en grup. Inclou activitats de shootbol i bàdminton, tennis taula i altres jocs pre- esportius.

• Activitat de ball (dimarts de 16 a 17h)

Per aquells alumn@s que vulguin fer una activitat física amb ball i música. Inclou activitats de zumba, aeròbic, etc.

Totes aquestes activitats estan dirigides per alumnes o ex-alumnes del centre amb la supervisió i coordinació del professor d'Educació Física. Gràcies a la col·laboració dels alumnes dinamitzadors aquestes activitats són gratuïtes. Volem fer menció del nostre agraïment a:

Francisco Gonzalez (alumne de 1r de Batxillerat)

Jose Silva (alumne de 3r d’ESO)

Sara el Idrissi (alumna de 1r d’ESO)

Santi Delgado (ex-alumne del Centre)

Lydia Pérez (ex-alumna del centre)

Si ets alumn@ de l'escola i vols participar en aquestes activitats, has d'omplir el full d'autorització i portar-lo al professor d'Educació física.

Estàs aquí:Inici > Activitats Extraescolars Esportives