ACTIVITATS I PROJECTES

Actualment participem en les següents activitats o projectes:

- Projecte Rius

Tots els alumnes de 1r d'ESO participen al "Projecte Rius".

- Projecte: "Primària als laboratoris"

Des del curs 2013-14 els alumnes de 6è de les escoles adscrites a l'institut venen al nostre centre per a realitzar pràctiques als laboratoris de Ciències Naturals.

Durant el 2n trimestre els alumnes de 6è de les escoles Mediterrània, Gaudí, Ignasi Iglesias, Verdaguer i Els Pins ens visiten i realitzen diferents pràctiques als laboratoris com l'observació de mostres d'animals, de vegetals i de minerals i de preparacions microscòpiques de cèl·lules . D'aquesta manera els nens i nenes de Primària aprenen a utilitzar la lupa binocular i el microscopi òptic i també a realitzar preparacions microscòpiques senzilles com la de les espores de xampinyó que també observen amb el microscopi. Tant els nens com nosaltres ens passem molt bé al laboratori!

- Camins Infinits (UB)

- TOC-TOC

- "Olimpíada de Biologia de Catalunya"

Estàs aquí:Inici > Activitats i Projectes