Les botigues que s’agrupen al voltant de carrer Sepúlveda son una referencia del mercat de la informàtica i la electrònica de consum a Barcelona.

Els alumnes han cercat informació per muntar diferents escenaris d’instal·lacions informàtiques: simulació d’equipaments per a una aula d’informàtica, simulació de muntatge d’una xarxa de cablejat estructurat, simulació de compra de software propietari, simulació de compra de dispositius de xarxa compatibles amb fibra òptica, ...

Des d’aquí, volem donar les gràcies a tots els establiments i els seus comercials que han atès al nostre alumnat.

Estàs aquí:Inici > Noticies > Els alumnes del CCFF d'informàtica realitzen una visita a les botigues d’informàtica del Carrer Sepúlveda de Barcelona