TIM2 visita T-Systems

El dijous 28 de Febrer, els alumnes de TIM2 van fer una visita a l'empresa T-system, coincidint amb les jornades d'orientació desenvolupada al Esteve Terradas.

TIM2 visita T-Systems

T-system és una filial de serveis per a empreses de Deutsche Telekom , sent T-Systems Iberia la secció per Espanya i Portugal.

A Espanya T-System és una de les grans companyies TIC del mercat, amb un complet ventall de serveis i solucions horitzontals i verticals en tots els sectors industrials.

A l'actualitat, T-System és líder en els sectors d'automoció I sector públic. Té més de 3.796 treballadors distribuïts en més de 40 punts de presència a tot el territori nacional.

Els alumnes van rebre una xerrada informativa impartida per un responsable del departament de recursos humans explicant les diferents carreres professionals que poden desenvolupar a la seva empresa.

Estàs aquí:Inici > Noticies > TIM2 visita T-Systems