Conveni col.laboració amb l'empresa IT-DEUSTO

El dimecres 9 de novembre de 2005, l'empresa IT-DEUSTO i l'Institut Esteve Terradas hem signat un conveni de col·laboració en el qual es destaca el compromís de promocionar i complementar l'acció formativa del professorat i l'alumnat, així com facilitar l'ús i coneixement de les noves tecnologies i productes informàtics en els currículums que imparteix el centre.El dimecres 9 de novembre de 2005, l'empresa IT-DEUSTO i l'Institut Esteve Terradas hem signat un conveni de col·laboració en el qual es destaca el compromís de promocionar i complementar l'acció formativa del professorat i l'alumnat, així com facilitar l'ús i coneixement de les noves tecnologies i productes informàtics en els currículums que imparteix el centre.

Estàs aquí:Inici > Noticies > Conveni col.laboració amb l'empresa IT-DEUSTO