El 31 de març els alumnes de grau superior d’Informàtica, juntament amb alguns professors van assistir al Primer Foro d’Innovació Tecnològica per las Informàtics de la Formació Professional, organitzat per l’Associació Catalana d’Informàtics de la Formació Professional (ACIFP) amb la col.laboració de Microsoft Ibèrica i Salesians Isla Tecnològica.

actemicrosoft1

A l’acte es van presentar les últimes eines informàtiques que han sortit al mercat, tant en el àrea de programació com a l’àrea de sistemes. A l’àrea de programació els alumnes de Desenvolupament d’Aplicacions Informàtiques van poder assistir als tallers de Desenvolupament d'aplicacions amb Windows Mobile, Silverlight 2.0, Projecte MONO: .NET més enllà de Windows, etc. I els d’Administració de Sistemes Informàtics van tractar els temes de Virtualització amb Windows Server 2008, Windows Server 2008 - Gestió d'entorns corporatius i van tenir l’ocasió de veure el nou sistema operatiu Windows 7, que serà el substitut del Windows Vista.

En aquest enllaç teniu més informació.

actemicrosoft2

actemicrosoft3

Estàs aquí:Inici > Noticies > Primer Foro d’Innovació Tecnològica per las Informàtics de la Formació Professional