Els alumnes d’informàtica participen en la IT Challenge 2010

ImageCup2010

Els alumnes d’informàtica del IES ESTEVE TERRADES i ILLA van participar el 30 de gener del 2010 en la competició IT Challenge 2010 de Microsoft. Varen participar 48 alumnes dintre de la primera ronda eliminatòria, que consisteix en un difícil test de 30 preguntes, de tecnologia Microsoft. Cal fer 15 punts per passar a la segona ronda.
El resultat va ser molt satisfactori, encara que cap va passar a la segona ronda, els nostres alumnes tenen els 9 primers llocs a nivell nacional. Quedant el primer amb 14 punts, y 4 més amb 13.

Classificació dels 5 primers:

Marta Noya,  14 punts

Benjamin Expósito 13 punts
Sergio de la cruz 13 punts
Jaume Vidal Buenafuente 13 punts
Manel Rodríguez Pérez 13 punts
Tots els alumnes han rebut una samarreta de Microsoft amb motiu de la seva participació, y els primers classificats un obsequi.

Estàs aquí:Inici > Noticies > Els alumnes d’informàtica participen en la IT Challenge 2010