visita_mare_deu_merce_televes

L'alumnat de primer del CFGM de Sistemes microinformàtics i xarxes va assistir a una xerrada informàtiva de l'empresa Televés sobre la nova normativa de cablatge estructurat i fibra òptica. La visita es va realitzar a l'Institut Mare de Déu de la Mercè de Barcelona.

Durant l'exposició, es van mostrar els aparells d'última generació per a la manipulació i certificació de les instal·lacions de fibra òptica. Aquesta visita complementa la conferència-demostració que es va celebrar el dia anterior a la Sala d'Actes gràcies a un projecte d'innovació en el que participa el departament d'informàtica del centre.

Estàs aquí:Inici > Noticies > L'alumnat de primer del CFGM de Sistemes microinformàtics i xarxes visita Televés