Els nostres alumnes col·laboren al Cisco Networkers 2008

Barcelona va acullir Cisco Networkers 2008, l'esdeveniment més important de xarxes a Europa.

Networkers, l'esdeveniment més important de xarxes a Europa, es va celebrar a Barcelona del 21 al 24 de gener del 2008. Aquesta trobada ofereix una gran oportunitat pels professionals del món tecnològic per a conèixer, de primer mà, les darreres novetats en xarxes, així com el futur més immediat de la incorporació de les noves tecnologies. Els màxims representants i executius de Cisco seran els encarregats d'explicar al públic assistent i als mitjans de comunicació interessats, les novetats en aquest camp i la seva visió de futur.

20 dels nostres alumnes d’informàtica van estar des de el divendres 18 al dijous 24, muntant la xarxa de l’esdeveniment i col·laborant al NOC i als stands podent escoltar als millors professionals a nivell mundials de xarxes. Volem agrair a Jesus, Penny, Annie i Elena de CISCO per l’oportunitat que ens han ofert a tots els nostres alumnes:

"Hello, only I you want to thank, Jesus Penny and Elena, for the good attention, with which us agreement these days. Without forgetting the experience that us throw to live, which personally has helped me the top studies to appear better. Thank you." Rubén Castro alumne de CFGM d’informàtica.

Cisco Networkers 2008

Cisco Networkers es el acontecimiento que reune a los profesionales de redes de perfil técnico de todo el mundo lija entre centenares de horas de formación técnica, ponga al día sus ertificaciones profesionales, consulte con los expertos de Cisco sus esafíos en el despliegue de una red y conozca las últimas soluciones.

Cisco Networkers 2008 se celebrará en Barcelona

• Cisco Networkers 2008 ofrecerá en Barcelona de el *20* al *24* de *Enero* una plataforma común a técnicos y profesionales de las comunicaciones en la que desarrollar sus conocimientos y mantenerse al dia con la tecnología, productos y soluciones de Cisco así como su visión de futuro.

¿Qué puede esperar de su visita a Cisco Networkers 2008 ?

• Desarrolle sus conocimientos eligiendo entre 150 sesiones únicas sobre tecnologías de red.
  • Asista a un Tech-tutorial y reciba formación de un dia completo sobre una tecnología específica.
  • Póngase manos a la obra en un laboratorio complementario de 2 o 4 horas.
  • Expanda su círculo de contactos y comparta sus desafíos técnicos en grupos reducidos. Descubra las numerosas oportunidades actuales en tecnología de red.
  • Ponga a prueba sus conocimientos y acelere su carrera con un examen de certificación de Cisco.
  • Aprenda más con Cisco y sus numerosos socios tecnológicos sobre la innovación en esta industria visitando la exposición "World of Solutions".
  • Únase a miles de técnicos y profesionales en Cisco Networkers 2008 desde el 21 hasta el 24 de Enero en Barcelona.

Estàs aquí:Inici > Noticies > Els nostres alumnes col·laboren al Cisco Networkers 2008