El Departament d'Informàtica celebra el dia del exalumne 2008

El 13 de febrer es va celebrar, com fem des de fa 3 anys, el dia del ex alumne del CFGS i CFGM d'informàtica. Va ser una trobada molt entranyable amb la assistència d'uns 50 ex alumnes i ex professors dels cicles de la família d'informàtica. Els va permetre intercanviar experiències, comentar la trajectòria professional dels companys i passar una estona molt agradable petant la xerrada. A mes a mes Antoni Bagur, va muntar un taller per donar a conèixer les possibilitats de veu sobre IP, des de aquí agraïm la presencia del ex alumnes, convidem a la trobada del any que ve i donem les gràcies als professors que amb el seu esforç fan possible aquest acte.

Estàs aquí:Inici > Noticies > El Departament d'Informàtica celebra el dia del exalumne 2008