Encesa Electrònic - Simulació Cooperativa

Moltes vegades entendre i interpretar el funcionament electrònic d'un circuit d'encesa pot resultat una tasca complicada (veure esquemes). Per complementar i integrar aquest conceptes, a més a més de les activitats pràctiques, varem proposat a l'alumnat de l'AUM3 que simuléssim tots plegats, el funcionament del conjunt i dels diferents components dels circuits d'encesa electrònics.

Simulacio_1

Així doncs cada component del circuit ha estat personalitzat per un alumne, i inter-connectat entre ells mateixos per tal de càrrega i produir l'espurnes a les bugies.

Aquesta simulació també ha estat útil per identificar cadascú dels terminals dels diferents components, mòdul electrònics inclòs, tasca molt important a la realització de comprovacions al circuit.

Simulacio_1

Mitjançant aquesta estratègia cooperativa, aquells aspectes conceptuals de funcionament que podem resultat abstracta explicats de forma tradicional, esdevenen reals i concrets al ser personalitzats per l'alumnat, el qual participa de forma activa en la realització de la classe.

Estàs aquí:Inici > Noticies > Encesa Electrònic - Simulació Cooperativa