L'alumnat de la matèria de visual i plàstica de 4t ESO van treballar la simetria durant el primer trimestre amb el seu professor Joaquim Corvo. Amb aquesta temàtica, els i les alumnes van realitzar unes magnífiques obres d'art, una de les quals decora ja el despatx de la la Direcció del centre. Els autors de l'obra escollida són els alumnes Brandon Llorente (4tA) Rafael Garcia (4tC), Juan Carlos Royo (4tC) i Sergio Pelàez (4tD). L'alumne Fran Olmeda, del PFI de manteniment, ha fet una perfecte instal•lació del quadre.

Estàs aquí:Inici > Notícies > El treball de simetria de Visual i Pàstica a 4t d'ESO entra al despatx de direcció