Inici d’activitat de l’empresa simulada ETUS un sol ús, SAS

El passat 17 de setembre del 2015, coincidint amb l’inici del curs escolar, es va posar en marxa l’empresa de simulació ETUS, SAS. En aquest projecte participen els alumnes de Gestió Administrativa de Grau Mitjà i els alumnes d’Administració i Finances de Grau Superior

Inici d’activitat de l’empresa simulada ETUS un sol ús, SAS

Aquesta empresa està formada per 4 departaments; cadascun d’ells amb les seves pròpies tasques. Els alumnes es distribueixen, dins de cada departament, en grups de 5 o 6 persones amb un professor cadascú.

Els departaments d’ETUS són:

• Comptabilitat: s’encarrega de la tresoreria, de gestionar i controlar els cobraments i pagaments de l’empresa, juntament amb el pagament de les nomines. Per dur a terme aquest tràmits utilitzen el programa de comptabilitat A3.

Inici d’activitat de l’empresa simulada ETUS un sol ús, SAS

• Recursos Humans: elabora els Tc1, Tc2, nòmines, fan les fitxes del personal, l’informe laboral, etc i està relacionat amb recepció que s’encarrega de les trucades a l’exterior, controla l’assistència del personal i altres tasques.

Inici d’activitat de l’empresa simulada ETUS un sol ús, SAS   Inici d’activitat de l’empresa simulada ETUS un sol ús, SAS

• Compres: controlen el correu des d’on reben catàlegs i ofertes dels proveïdors. Un cop realitzada la compra han de verificar l’albarà i la factura per assegurar-se que la comanda és correcta. També s’encarreguen de controlar el magatzem.

Inici d’activitat de l’empresa simulada ETUS un sol ús, SAS

• Vendes: la seva funció és promoure la venda dels productes de l’empresa, la seva distribució, el canal i l’usuari final. Aquest departament ha assumit les tasques del departament de màrqueting, on estudien i fan la publicitat i la promoció dels productes.

Inici d’activitat de l’empresa simulada ETUS un sol ús, SAS

Estàs aquí:Inici > Noticies > Inici d’activitat de l’empresa simulada ETUS un sol ús, SAS