Aprenem un dels altres - Learning one from each other

Els grups d’Administració i Finança (ADS1) i la meitat de l’alumnat de l’AUM3, del Departament d’Automoció, conjuntament amb els seus professors la Maribel Barbas i en Jesús Cuadra-Solís, respectivament, i amb el suport i col·laboració del cap del Departament d’Automoció en Francesc Majó, van participar en una activitat d’intercanvi i formació.

ap_01

Inicialment es van formar petits equips de treball a cada classe. Aquests equips van preparar diferents activitats relacionades amb les seves especialitats. La activitat d’intercanvi va començar amb una dinàmica de grup (globus cooperatius) per tal de tancar el gel i afavorir el coneixement inicial entre l’alumnat. Posteriorment, es va portar a termini, primerament a l’aula del ADS1 i posteriorment al taller Toyota del Departament d’Automoció, les diferents activitats organitzades i planificades completament per l’alumnat.

ap_02

ap_03

ap_04

ap_05