Alex Jarandilla, cap de zona de Caixa Penedés, visita el centre

El dijous 25 d'octubre va visitar el centre Alex Jarandilla, cap de zona de Caixa Penedés.

La visita tènia el propòsit de conèixer el centre i el departament administratiu, on es formen els alumnes que realitzen la Formació en Centres de Treball a les oficines de la zona. L'entitat porta molts anys col·laborant amb el departament administratiu, oferint una plaça de FCT per als alumnes que estiguin interessats a realitzar la seva formació al món de les Caixes d'estalvi.

DSCN0624

Aquesta llarga trajectòria de col·laboració ha possibilitat no solament la realització d'unes pràctiques satisfactòries, sinó també que nombrosos alumnes hagin acabat formant part de la plantilla de Caixa Penedés.

Aquest curs seguirem col·laborant, i de moment han iniciat la FCT dos alumnes de segon curs del cicle d'Administració i Finances, a les oficines del Padro i de la Rambla.

El Sr. Alex va visitar les dependències del departament administratiu, i va compartir uns minuts de xerrada informal amb els professors i alumnes de Secretariat, Gestió Administrativa, i Administració i finances, oferint-se per realitzar una conferència de manera més formal en qualsevol moment al llarg del curs.

De moment, té previst realitzar una conferència el dia 21 de febrer, dins de la setmana d'orientació. Després de visitar les dependències del departament, va visitar la resta de l'institut compartint uns minuts amb la Sra. Directora, i amb el Coordinador de FP.

DSCN0629

En paraules del Sr. Alex, va ser una grata sorpresa conèixer el nostre centre i es va quedar molt sorprès de les nostres capacitats, afirmant: "la col·laboració establerta entre l'Institut Esteve Terradas i Caixa Penedès-BMN permet als seus estudiants posar en pràctica els coneixements teòrics que adquireixen a les classes, i obre les portes a la seva futura integració al món laboral".

Des del departament d'administratiu es valora com una experiència positiva i enriquidora que representants de les empreses s'apropin als instituts i coneguin de prop les instal·lacions i la formació que oferim, ja que creiem que la formació professional, com més prop de l'àmbit laboral estigui, majors sinergies obtindrà.

És molt important fomentar qualsevol forma de relació dels centres de formació professional amb les empreses del seu entorn, doncs això significar afegir mes valor a ambdues parts.

M. Angeles Nieto
Tutora de Segon del Cicle d'Administració i Finances

Estàs aquí:Inici > Noticies > Alex Jarandilla, cap de zona de Caixa Penedés, visita el centre