HEM ANAT A "CABARET"

El passat 19 d’octubre l'alumnat de 1r de batxillerat de l’Esteve Terradas i Illa  van poder gaudir de l’obra “CABARET” al teatre Victòria.

El musical, considerat un dels grans títols de la història del teatre musical per la seva intensitat dramàtica, la profunditat dels personatges i la qualitat de la seva partitura, ha suposat, per a molts dels nostres alumnes, el seu primer gran descobriment teatral.

Ambientat al Berlín de 1931, CABARET és el musical que mostra com deixar-se guiar pel cor per sobreviure en un món que s’enfonsa.

“CABARET ha ajudat a mantenir viu el record d’un Berlín, d’una època, que mai hauria d’haver existit. Quan tot estava a punt d’eclosionar, la gent de l’espectacle encara podien oferir una rialla plena de picardia i diversió. Poc després, el món va canviar per sempre. Tant de bon mai torni a ocórrer. Aquí la vida és divina. Passin-ho bé, si us plau” (Jaime Azpilicueta, director de l’espectacle a Madrid)

Des del Departament de llengües i literatures us animen a gaudir també de l’espectacle.

Estàs aquí:Inici > Noticies > Centre > HEM ANAT A "CABARET"