Activitats mes de maig a la biblioteca

Aquest mes de maig la biblioteca Joan Salvat Papasseit està participant d'un gran nombre d'activitats: lectures en veu alta, una petita gimcana, algunes visites, entregues de premis...

• Els alumnes de 4t d'ESO han llegit els treballs en llengua catalana que van ser guardonats o preseleccionats als darrers Premis Literaris Sant Jordi i posteriorment han realitzat una petita tertúlia sobre el contingut dels mateixos. Una experiència molt enriquidora!
  • La classe de 2n d'ESO A ens ha fet una visita per conèixer la biblioteca, la seva organització i triar algunes lectures.
  • També s'ha fet l'entrega de premis del "Concurs de Dracs" i "La rosa com a metàfora", on han participat alumnes de Plàstica i Arts Gràfiques.
  • Però això no és tot!!! En aquestes setmanes estem coneixent el personatge de Titntín amb els alumnes de 2n d'ESO.

Moltes gràcies a tots i totes per fer-ho possible!!!!

I aquí us deixem algunes imatges de record:

Activitats mes de maig a la biblioteca

Estàs aquí:Inici > Noticies > Centre > Biblioteca > Activitats mes de maig a la biblioteca