L’INS Esteve Terradas celebra les respostes rebudes dels dirigents polítics.

El passat 17 de desembre de 2009, l'alumnat de 4t d’ESO de l'IES Esteve Terradas que cursa les matèries de Física i Química i de Biologia i Geologia va participar en una activitat celebrada al Museu de les Aigües de Cornellà, en coordinació amb altres museus i centres de ciència de tot Europa, i es va sumar a la Cimera del Canvi Climàtic que va tenir lloc a Copenhaguen. Mitjançant el joc Clim’City, va elaborar una resolució per enviar-la als responsables de la conferència.

Aquesta resolució va ser enviada a:

• Secretariat de les Nacions Unides sobre el Canvi Climàtic
  • president del Govern d’Espanya
  • president de la Generalitat de Catalunya
  • ministra de Medi Ambient i Medi Rural i Marí del Govern d'Espanya
  • conseller de Medi Ambient i Habitatge de la Generalitat de Catalunya
  • alcalde de Cornellà de Llobregat
  • director de l'IES Esteve Terradas i Illa de Cornellà de Llobregat.

maev

Durant la setmana del 15 de febrer, es van rebre les respostes a aquestes cartes enviades. Concretament, s’ha obtingut resposta escrita, enviada a l’atenció dels alumnes de 4t d’ESO de l’IES Esteve Terradas i Illa, de l’alcalde de Cornellà, el Sr. Antonio Balmón Arévalo, del secretari general d’UNFCCC, dels presidents del Govern d’Espanya, l’Excm. Sr. José Luís Rodríguez Zapatero, i de la Generalitat de Catalunya, el M. Hble. Sr. José Montilla, i de la ministra de Medi Ambient i Medi Rural i Marí del Govern d’Espanya, la Sra. Elena Espinosa Mangana.

El passat 27 de febrer, es va fer una convocatòria de reunió a la Sala d’Actes del centre per fer partícips d’aquest acte la resta de companys de 4t d’ESO amb l’objectiu de conèixer les respostes obtingudes a la seva resolució.

En aquest mateix acte, el director de l’Institut, el Sr. Antonio Morales, els va felicitar i agrair la seva responsabilitat i el compromís amb el medi ambient en fer arribar la seva veu fins a la Cimera de Copenhaguen. Igualment, va agrair a la Direcció del Museu de les Aigües de Cornellà la proposta d’aquesta activitat, i va estendre l’agraïment al professorat del centre que hi va participar: el cap del Departament de Ciències, el professor Andrés Flores, i la coordinadora de Medi Ambient, la professora Montserrat Riera.

Estàs aquí:Inici > Noticies > Centre > Coordinació de Medi Ambient > L’INS Esteve Terradas celebra les respostes rebudes dels dirigents polítics.