Vols fer les practiques del mòdul FCT a l’estranger?

Sol·licita la teva beca!!!

• 2 beques per estudiants de CFGS de Disseny i edició de publicacions impreses i multimèdia

Durada 2 mesos (País a concretar)

• 3 beques per estudiants de CFGM de Preimpressió Digital a Lió

Durada 42 dies (França)

Aquesta convocatòria té com a objecte la selecció d’alumnat d'ensenyaments professionals d’Arts Gràfiques per fer estades formatives en empreses, entitats o centres educatius d'altres països durant el curs acadèmic 2015-2016.

Les estades tindran una durada de 42 dies pel CFGM de Preimpressió Digital i de 2 mesos pel CFGS Disseny i edició de publicacions impreses i multimèdia.

Modalitat de pràctiques adreçada als alumnes. Estades formatives per a l'adquisició de resultats d'aprenentatge corresponents a una part o a la totalitat del mòdul que desplega la formació pràctica en centres de treball (FPT).

Segons el cas, aquestes estades han d'aplicar principis plantejats per ECTS o complir amb el que estableix la Resolució ENS/1138/2014, de 19 de maig.

Requisits:

• Poden presentar la sol·licitud alumnes d’Arts Gràfiques que estiguin matriculats al centre durant el curs 15-16
  • Tenir coneixements d'un nivell adequat de conversa d'anglès o de l'idioma del país on es durà a terme l'activitat.
  • No haver superat el 30% de les hores del mòdul FCT

Criteris de selecció:

1. Motivació.
  2. Nivell d’idioma estranger.
  3. Rendiment acadèmic.
  4. Grau de maduresa.

La selecció la farà l’equip docent corresponent.
Interessats/interessades omplir la sol·licitud i enviar-la correu:

Descarrega’t la sol·licitud aquí

Termini de presentació de sol·licituds 15 gener de 2016

La Resolució serà comunicada al grup classe pel seu tutor/a durant a finals del mes de febrer de 2016.

Estàs aquí:Inici > Noticies > Centre > Coordinació d'Internacional > Estades formatives a l'estranger per a alumnes i d'ensenyaments professionals (2015-2016)