Vols fer les pràctiques del mòdul FCT a l’estranger?

Sol·licita la teva beca!!!

Estades formatives a l'estranger per a alumnes i d'ensenyaments professionals (2015-2016)

Beques VET per alumnat de CFGM:
  • 2 beques per estudiants de CFGM d’Administratiu

Durada 3 setmanes (Itàlia)

• 2 beques per estudiants de CFGM de Preimpressió Digital

Durada 30 dies (França)

• 2 beques per estudiants de CFGM Electromecànica de vehicles

Durada 3 setmanes (Finlàndia)

Beques HE per alumnat de CFGS
  • 2 beques per estudiants de CFGS de Disseny i edició de publicacions impreses i multimèdia

Durada 2 mesos (País a concretar)

• 8 beques per estudiants de CFGS d’Informàtica

Beca per a professorat:
  • 1 beca per professorat de CFGS per fer una estada jobhadowing a l’estranger

Durada 5 dies (país a concretar)

Aquesta convocatòria té com a objecte la selecció d’alumnat i professorat d'ensenyaments professionals d’Administratiu, d’Arts Gràfiques, d’Automoció o Informàtica per fer estades formatives en empreses, entitats o centres educatius d'altres països durant el curs acadèmic 2016-2017.

Modalitat de pràctiques adreçada als alumnes de CFGM i CFGS:

Estades formatives per a l'adquisició de resultats d'aprenentatge corresponents a una part o a la totalitat del mòdul que desplega la formació pràctica en centres de treball (FPT).

Segons el cas, aquestes estades han d'aplicar principis plantejats per ECTS o complir amb el que estableix la Resolució ENS/1138/2014, de 19 de maig.

Requisits:

• Poden presentar la sol·licitud alumnes d’Arts Gràfiques de CFGM i CFGS, i de CFGM d’Administratiu que estiguin matriculats al centre durant el curs 16-17
  • Tenir coneixements d'un nivell adequat de conversa d'anglès o de l'idioma del país on es durà a terme l'activitat.
  • No haver superat el 30% de les hores del mòdul FCT

Criteris de selecció:

1. Motivació.
  2. Nivell d’idioma estranger.
  3. Rendiment acadèmic.
  4. Grau de maduresa.

La selecció la farà l’equip docent corresponent.
Interessats/interessades omplir la sol·licitud i enviar-la correu:

Descarrega’t la sol·licitud aquí

Termini de presentació de sol·licituds 10 gener de 2017

La Resolució serà comunicada al grup classe pel seu tutor/a durant a finals del mes de febrer de 2017.

Modalitat adreçada als professors:

Estada tipus estades formatives en empreses, entitats o centres educatius d'altres països jobhadowing a l’estranger durant el curs acadèmic 2016-2017.

Requisits:

• Impartir classes de CFGS d’Administratiu, Arts Gràfiques o Informàtica
  • Estar en possessió d’un títol de B2 o equivalent en llengua anglesa o de la llengua del país de destí.

En qualsevol cas, els professors participants han de justificar la seva motivació en relació amb els objectius de l'estada i buscar-se el lloc on fer l’estada així com tot el seguiment de la documentació i avaluació de l'estada.

La selecció la farà l’equip de Coordinació de relacions internacionals en funció del projecte presentat.

Interessats/interessades omplir la sol·licitud i enviar-la correu:

Termini de presentació de sol·licituds 10 gener de 2017

Estàs aquí:Inici > Noticies > Centre > Coordinació d'Internacional > Estades formatives a l'estranger per a alumnes i professorat d'ensenyaments professionals (2016-2017)