Recollida d'aliments: setmana de la dignitat

L'alumnat de l'Institut Esteve Terradas i Illa participarà en la IV Setmana de la Dignitat promoguda per L'Ajuntament de Cornellà, durant la setmana del 17 al 22 de maig del 2016.

Cartell de la setmana de la dignitat

Nosaltres col·laborarem en primera persona amb:

LA TROBADA INTERGENERACIONAL

Els nostres alumnes faran una trobada amb els avis de la Residència Jaume Naulart, on compartiran experiències de vida. Faran lectures de poemes, cançons, teatre, etc... i viuran de primera mà els valors de l'acompanyament, l'escolta, la conversa i l'afecte entre generacions.

EL GRAN RECAPTE D'ALIMENTS

Hem habilitat un punt de recollida d'aliments en el nostre centre. Es necessita: llegums cuits, oli, sucre, sal, tomàquet fregit, farina, conserves, gel de bany, bolquers, llet i detergent de la roba Moltes gràcies a tothom per la vostra participació.

Descarregueu el programa d'activitats.

Estàs aquí:Inici > Noticies > Centre > General > Recollida d'aliments: setmana de la dignitat