Participem als mschools Mobile Student Awards

Aquest dissabte 10 de juny l'alumnat del CFGS de Disseny i Edició de Publicacions Impreses i Multimèdia ha assistit a l'acte de presentació dels premis Mobile Student Awards que ha tingut lloc al Palau de Congressos de Catalunya.

Diferents grups de classe presentaven els seus projectes que, en forma de web apps i aplicacions híbrides realitzades durant la UF4 del mòdul 8 i del de síntesi, han dissenyat, programat i preparat la comercialització per a un torneig que enfrontava diversos equips per parelles.

Donem l'enhorabona als tres grups finalistes pel bon paper que han fet.

El Bryan Cedeño i el Sergio Rico del grup AGS2 presenten l'app Tagging dins la categoria de Creació artística-cultural.

L'Amanda Calderón i la Verónica Medina del grup AGS2 presenten l'app Arjé dins la categoria de Creació artística-cultural.

El Juanjo Gutierrez i el David Lázaro del grup AGS2 presenten l'app Joinapp dins la categoria de Comunitats sostenibles.

Estàs aquí:Inici > Noticies > Cicles Formatius > Arts Gràfiques > Participem als mschools Mobile Student Awards