L’empresa Nestlé ens visita!!!

Nestlé ha participat en la Setmana d’Orientació Acadèmica i Professional de Cicles Formatius. Dimarts 24 de febrer, es va portar a terme dues conferències amb responsables de RRHH i tècnics de Nestlé i alumnat de l’Esteve Terradas, que estan participant en el projecte de Formació Dual.

L’empresa Nestlé ens visita!!!

Després de la benvinguda del director en funcions, Ferran Vidal i de l’explicació de com es va iniciar la FP DUAL a Nestlé, per part de la sots-directora d’FP, Mª Carmen Brito; el Sr. Joan Sancho (responsable de Formación Comercial de Nestlé) va donar a conèixer l’empresa.

A la primera conferència, “Aprendiendo en Nestlé”, el senyor Sancho ens dona a conèixer com funciona i a què es dedica el departament de Formació. A més, la exposició d’en Sergio Sánchez i la Laura Triguero (alumnes d’Administració i Finances), que ens van explicar les seves tasques dins del departament i la seva experiència personal i professional.

L’empresa Nestlé ens visita!!!   L’empresa Nestlé ens visita!!!

L’empresa Nestlé ens visita!!!   L’empresa Nestlé ens visita!!!

A la segona conferència, “Seguretat i Riscos Professionals”, la Sílvia Carballo (Direcció de RRHH de Nestlé Espanya. Àrea de Seguretat, salut laboral i medi ambient) i el tècnic Manolo Barrantes (Àrea de Seguretat, salut laboral i medi ambient) ens donen a conèixer com treballen la seguretat i els riscos professionals a Nestlé. En aquesta conferència, també comptem amb l’Ana García, el Guillem Fernández i el Francesc Xavier Vicente (alumnes de Prevenció i Riscos Professionals) que ens explica la seva vivència com a alumnat en el projecte de Formació Dual.

L’empresa Nestlé ens visita!!!   L’empresa Nestlé ens visita!!!

Per acabar, la Raquel Serrats, també alumna de DUAL i que està al departament de NBS Employee Services, ens dona a conèixer les tasques que estan realitzant i la seva valoració de l’estada a l’empresa.

Ha estat increïble la participació dels responsables de Nestlé i de l’alumnat de l’Esteve Terradas. L’alumnat de primer curs d’ambdós cicles han fet una valoració molt positiva de les conferències.

Estàs aquí:Inici > Noticies > Cicles Formatius > Coordinació > L’empresa Nestlé ens visita!!!