Visita de l'empresa ARNTZ

El passat dimecres 23 d'octubre l'empresa ARNTZ va visitar al Departament de Fabricació Mecànica del nostre centre. Van aprofitar la visita per fer una sessió de formació al professorat en l'optimització en l'ús de les màquines de tall, i del seu manteniment. A més es van oferir a la realització de seminaris respecte les característiques de tall a les serres de cinta als alumnes de les famílies de Fabricació Mecànica i Manteniment Industrial.

Des del centre volem agrair la col·laboració de les empreses i més concretament a ARNTZ que ens ajuden a millorar i donar una formació de qualitat al nostre alumnat.

Estàs aquí:Inici > Noticies > Cicles Formatius > Fabricació Mecànica > Visita de l'empresa ARNTZ