portada_df

Els alumnes de MAM1 de Manteniment  del nostre institut, han visitat el passat  dia 18 de Març,  acompanyats pels professors Hermògenes Gil i Àngel Carazo,  la empresa  DF-Electric,  dedicada a la fabricació i comercialització de components elèctrics: fusibles, bases, transformadors, bornes de connexió, etc.. La visita ha tingut una primera part d´ explicació teòrica pràctica del funcionament dels  components que hi fabriquen i que els nostres alumnes han pogut  conèixer i comprovar. A continuació,  s’ha fet un recorregut pels diferents departaments: disseny, laboratori de qualitat, producció. En tot moment acompanyats per diferents membres de la empresa que han donat les explicacions oportunes i ens han acompanyat en la visita.
Estàs aquí:Inici > Noticies > Cicles Formatius > Fabricació Mecànica > Visita dels alumnes de Manteniment Electromecànic de màquines i conducció de línies MAM1 a la empresa DF-ELECTRIC