En el marc de la Setmana d'Orientació acadèmica i Professional, els alumnes de SEPRO del CGS de MECATRÒNICA I els del CFGM de MANTENIMENT ELECTROMECÀNIC, han visitat la fàbrica DAMM a la localitat del Prat de Llobregat.

SEPRO a la fàbrica DAMM

Han pogut conèixer els processos de producció de les diferents marques de cervesa i han recorregut els departaments i àrees de treball de la fàbrica. L'empresa ha obsequiat a tots amb una degustació dels seus productes i ha regalat a cadascun dels alumnes amb una ampolla de cervesa.

SEPRO a la fàbrica DAMM

Estàs aquí:Inici > Noticies > Cicles Formatius > Fabricació Mecànica > Visita a la fàbrica Damm dels alumnes de Mecatrònica i Manteniment Electromecànic