L'Esteve Terradas, en francès, a París

Entre els dies 13 i 18 d'abril d'aquest any, vam realitzar un viatge lingüístic i cultural a París.

L'alumnat de 4t d'ESO i 1r de Batxillerat que cursem Francès a l'Esteve Terradas vam compartir l'experiència, l'autobús i el magnífic alberg amb l'alumnat de l'Institut Menéndez y Pelayo de Barcelona. Vam poder gaudir de visites guiades en francès al palau de Versailles i al museu del Louvre. Vam pujar a la Tour Eiffel i al Sacré Cœur. Vam gaudir de la Sainte Chapelle, de Notre Dame, del Quartier Latin, de la Défense, de l'Arc du Triomphe i d'una passejada nocturna pel Sena a bord d'un vaixell.

L'últim dia el vam aprofitar per pujar a totes les atraccions de Disney París.

L'Esteve Terradas, en francès, a París

Estàs aquí:Inici > Noticies > Cicles Formatius > Llengües Estrangeres > L'Esteve Terradas, en francès, a París