Noticies ESO - Batxillerat

Comença la campanya de reciclatge!

Ja ha començat la campanya de reciclatge a l´ Esteve. Aquesta campanya consisteix en que els alumnes de la “Comissió de Medi  Ambient” de l´ institut passen per totes les classes de l´ ESO i ens expliquen què és reciclar, on hem de reciclar, com hem de reciclar i per què hem de reciclar.

A les classes, als passadissos i al pati trobem contenidors de color groc i de color blau.

Als contenidors de color blau hi hem de llençar els papers, les cartolines i els cartrons i als contenidors de color groc hi hem de llençar plàstics i envasos com els bricks de sucs.

Des de la “Comissió de Medi Ambient” us animen a reciclar per aconseguir un institut més net i més sostenible!

Els alumnes de 1r d´ ESO visitem el planetari

El passat 26 d´ octubre els alumnes de 1r d´ ESO vam anar al CosmoCaixa. Vam assistir a la projecció “El cel vist des de la Terra i els eclipsis” del planetari.

En aquesta sessió vam aprendre com és el cel que s´ observa des de la nostra latitud, quines són les principals constel·lacions i també a orientar-nos utilitzant les estrelles. També vam conèixer quins són els moviments aparents del Sol i de la Lluna i quins tipus d´ eclipsi hi ha.

Guanyador del Concurs de Microrelats de Terror i Gore

Àlex Tomico, alumne de Batxillerat, ha guanyat el primer premi  del Concurs de Microrelats de Terror i Gore de Molins de Rei.

Dins del marc de Festival de Cinema de Terror de Molins de Rei, s'ha celebrat l'11è Concurs de Microrelats de Terror i Gore amb un apartat especial, Premi Especial Instituts.

Inspecció del riu Llobregat. Tardor 2017.

El passat dia 28 de setembre, els alumnes de 1r ESO A, B i E van anar a fer la inspecció de tardor del nostre tram del  riu Llobregat, corresponent al projecte rius.

Aquest cop la qualitat de l’aigua era molt bona i ho va posar de manifest la quantitat de fauna que vam trobar i les análisis químiques de l’aigua.

Subcategories

Estàs aquí:Inici > Noticies > ESO - Batxillerat