Trobades esportives d'apropament dels centres de primària

Aquest dilluns 23 de febrer ens ha visitat l'Escola Jacint Verdaguer, centre adscrit al nostre institut. Hem realitzat una jornada esportiva entre els alumnes de 6è i els de 1r d'ESO per a que coneguin el nostre centre i la nostra forma de treballar.

La trobada ha estat dinamitzada pels alumnes de 1r de Batxillerat, que han realitzat la tasca de formadors en les diferents activitats: la cadeneta, bàsquet 3x3, shootbol, futbol en persona, les deu passades d'indiaca, la fresbee diana, hoquei i tennis.

Els propers dilluns 2 i 9 de març ens vindran a visitar l'Escola Mediterrània i l'Escola Gaudi.

Trobades esportives d'apropament dels centres de primària

Estàs aquí:Inici > Noticies > ESO - Batxillerat > Educació Física > Trobades esportives d'apropament dels centres de primària