Trobades esportives d'apropament dels centres de primària 2015/16

El dijous 18 de febrer ens va venir a visitar l'Escola Jacint Verdaguer, centre adscrit al nostre institut. Vam realitzar una jornada esportiva entre els alumnes de 6è i els de 1r d'ESO per a que coneguin el nostre centre i la nostra forma de treballar.

Trobades esportives d'apropament dels centres de primària 2015/16

La trobada va estar estat dinamitzada pels alumnes de 1r de Batxillerat, que han realitzat la tasca de formadors en les diferents activitats: les cadires, bàsquet 3x3, voleibol 3x3, futbol-con, les deu passades d'indiaca, la fresbee diana, comba i tennis.

Trobades esportives d'apropament dels centres de primària 2015/16

Els propers dilluns 3 i 10 de març ens vindran a visitar l'Escola Mediterrània i l'Escola Gaudi.

Trobades esportives d'apropament dels centres de primària 2015/16

Estàs aquí:Inici > Noticies > ESO - Batxillerat > Educació Física > Trobades esportives d'apropament dels centres de primària 2015/16