L'Esteve Terradas al DELF SCOLAIRE 2014

(Diplômes d'Études en Langue Française)

L'Esteve Terradas al DELF SCOLAIRE 2014

El passat dilluns 17 de novembre a les 16 hores vam assistir a l'acte de lliurament de diplomes de les proves de la primera convocatòria DELF Scolaire (Diplôme d'Etudes en Langue Française), adreçada a l’alumnat de secundaria de centres públics. L'acte va tenir lloc al Palau Falguera de Sant Feliu i va estar presidit pel Director dels Serveis Territorias del Baix Llobregat, Sr. Josep Maria Pérez Rodríguez, i per Mme Cécilia Goloboff , attachée de coopération pour le français. L'alumna que cursa enguany segon de batxillerat, Hajar El Youssoufi, va acreditar en llengua francesa un nivell B1 del Marc europeu comú de referència per a les llengües i va rebre el diploma acreditatiu de mans de Mme Goloboff.

L'Esteve Terradas al DELF SCOLAIRE 2014

El nostre institut va ser l'únic del municipi de Cornellà que va participar i assistir a aquesta primera convocatòria de les proves.

Moltes Felicitats!!!!

Estàs aquí:Inici > Noticies > Premis i Guardons > L'Esteve Terradas al DELF SCOLAIRE 2014