Comenius d'Emprenedoria: Hem estat a Àustria del 24 al 28 de setembre!

En començar el curs ha tingut lloc una nova trobada internacional a la ciutat austríaca de Eisenstadt, dins del projecte Comenius Master Your Eurosponsibility, que es va iniciar el curs passat. Participem amb instituts dels següents països: França, Itàlia, Finlàndia i Àustria. Les alumnes SÒNIA SERRANO, MªÁNGELES DÍAZ i SARA LÓPEZ del grup de segon de batxillerat B22, juntament amb l'alumne JOSÉ ANTONIO RAMÍREZ de segon curs de CFGM Administratiu, han gaudit d'un viatge ple d'emocions i noves experiències.

Emprenedoria a Àustria

Els alumnes han treballat en grups amb alumnat dels diferents països participants per crear diferents projectes de negocis. En les fotografies que us mostrem podeu veure tot l'alumnat reunit en acabar la presentació dels treballs respectius. Cada grup va guanyar un petit premi entre diferents categories (millor iniciativa, presentació més professional...). També us mostrem una fotografia de tot l'alumnat i professorat que s'ha reunit a Àustria, feta durant la visita al palau de Schönbrunn (Viena), ciutat que vam visitar durant tot un dia. També vam tenir oportunittat de fer una visita guiada pels llocs més interessants de Eisenstadt, ciutat on va viure el músic Haydn.

Emprenedoria a Àustria

Els alumnes han tingut temps de treballar en grup, practicar anglès i apropar-se a altres llengües i cultures europees. També han fet nous amics i, fins i tot, han gaudit de la música típica austríaca. Els més agosarats van ballar i tocar un instrument musical d'aquell país durant el sopar posterior a la presentació final dels seus treballs. Ha estat una experiència molt agradable i satisfactòria per a tot l'alumnat i el professorat. En aquesta ocasió, l'alumnat del nostre centre ha estat acompanyat per les professores Patricia Ovies, Aida González i Laura Saavedra. Del 12 al 15 de novembre ens visitaran professorat i alumnat dels altres centres participants.

Estàs aquí:Inici > Notícies > Comenius d'Emprenedoria: Hem estat a Àustria del 24 al 28 de setembre!