L'Esteve Terradas crea un servei d'assesorament a emprenedors

Desde el centre s´ha creat la Coordinació d´Emprenedoria amb l´objectiu de que els alumnes puguin tenir tot el recolzament possible en analitzar i estudiar la viabilitat de les seves iniciatives emprenedores, es per això que amb l’esperit de donar la màxima notorietat a aquest servei, et pregaria comuniquessis al grup de la teva tutoria aquest tipus de servei que inclou:

• DETECCIÓ TALENT EMPRENEDOR
  • SERVEI ASSESORAMENT GRATUIT A ALUMNES QUE TENEN UNA IDEA DE NEGOCI
  • REALITZACIO TALLERS, CONFERENCIES I CURSOS SOBRE EMPRENEDORIA (CREACIO EMPRESES, TALLERS CREATIVITAT, COM MONTAR UN NEGOCI, MARKETING ON LINE , ENTRE D´ALTRES)
  • CREACIÓ PLA D´EMPRESA DEL PROJECTES DEL ESTUDIANTS.
  • ALTRES TIPUS DE SERVEI.

Ja tenin Web d´emprenedoria dintre del portal del centre a la següent URL http://www.iesesteveterradas.cat/index.php?Itemid=635

Aprofita aquest nou servei!!!!

Estàs aquí:Inici > Notícies > L'Esteve Terradas crea un servei d'assesorament a emprenedors